4 maart 2010

Opdracht school

Ik loop nu al een maand 4 dagen per week stage bij http://www.jeannettidecorateurs.nl/ en ik heb het daar heel erg naar mijn zin! Elke maandag heb ik gewoon school. Naast de stage opdrachten hebben we ook nog een school opdracht.

Ik moet een woonboot gaan inrichten. Zogenaamd voor de gemeente van Zwolle waar buitenlandse gasten kunnen verblijven. Voor deze opdracht zijn er natuurlijk eisen, oftewel een PvE (= Programma van Eisen)

• Woonruimte voor 3 personen
• Gescheiden slaapruimtes
• Pantry (= keuken)
• Sanitaire voorzieningen
• Ruimte waar ze lekker kunnen zitten/ontspannen
• Budget €20.000,- excl. BTW

Deze week moet ik de moodboard maken, ik maak een foto als ik die af heb. Puur, rustig en ruimtelijk dat zijn de 3 steek woorden waar ik mee wil werken. Het kleurenplan heb ik al in mijn hoofd, nog niet op papier maar ik heb daar het perfecte plaatje bij gevonden. Deze kleuren ben ik van plan te gebruiken! Vind het een hele mooi combinatie van kleuren!

Liefs

1 opmerking:

  1. Die kleuren beloven heel wat, ben benieuwd naar je moodboard binnenkort! loves

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon