11 februari 2010

Wandbekleding

He Jess (en de andere bloglezers)!

Je vroeg me advies over je kamer, alleen had je geen email adres achter gelaten, dus ik beantwoord je vraag door middel van een blog. Misschien dat andere mensen er ook nog wat aan hebben. (Als je niet wilt dat je foto’s geplaatst worden, dan moet je het even zeggen dan verwijder ik ze).

Jess heeft haar knal groene muur een tijdje geleden om getoverd naar een mooie rustige roze pasteltint. Ze vroeg aan mij wat ze op de muur kan hangen. Ze vind de spiegel die je ook op de foto’s ziet erg mooi maar dat vind ze toch te wit.

Hier de foto’s van haar kamer (voor + na)
Hier wat ideetjes:

Ik zie dat je ook zwart in je kamer hebt dus het is leuk om dat terug te brengen op je muur. Zo speel je met de stijl in je kamer en laat je het terug komen door heel je kamer. Ik zat te denken om misschien mooie zwart-wit foto’s uit te printen in verschillende formaten en die op de muur te plakken.

Je kunt dit ook doen maar dan wat meer symmetrische, in één lijn zegmaar, en dan op een plek van een foto je spiegel hangen.

Of je doet het juist met plaatjes die je mooi vind. Hierdoor krijg je een moodboard effect. Je kunt het rechtstreeks op de muur plakken maar je kunt ook een (groot) prikbord erachter hangen.
Een mooi woord in grote letters.
Of als je een woord met een o hebt, dan kun je de spiegel als o gebruiken.
Natuurlijk kun je je spiegel ook in een andere kleur verven, bijvoorbeeld zwart omdat je die kleur ook veel ziet in je kamer. Verder kun je als je de spiegel toch niet wilt altijd nog een lange spiegel doen als je die nog niet hebt. Zo kun je je hele outfit checken ;)

Heb je nog opberg ruimte nodig, dan kun je op deze manier gaan werken.
Muurstickers zijn ook heel leuk! Hier heb je mooie muurstickers voor een goede prijs www.vilja.nl/interieur/muurstickers en als je bij google op muurstickers zoekt vind je nog veel meer online winkels. Ook heb je leuke krijtstickers, hier kun je met krijt opschrijven. Maar je hebt ook krijtverf, hier kun je leuke dingen mee doen. Als je een leuke silhouet ergens van hebt kun je die in krijtverf op je muur schilderen.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ideeën of in ieder geval inspiratie hebt gevonden om aan de slag te gaan :)

Succes, en ik zou het erg leuk vinden als je een foto stuurt met het resultaat.

Liefs!

4 opmerkingen:

  1. erg fijne post! haal er veel inspiratie uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sharon!
    Wat leuk dat je hebt geantwoord! En zo uitgebreid!! Ik laat je zkr weten hoe het uiteindelijk geworden is!
    Bedankt! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon