5 februari 2010

Stage

Sinds deze week loop ik stage bij Jeannetti Decorateurs. Ze is een interieur stylist. Jeannettie Decorateurs heeft onder andere meegewerkt aan programma's als 'samen wonen' en 'klussen en wonen' bij SBS6, & verschillende horeca gelegenheiden en particuliere als zakelijke projecten. Ik heb het goed naar mijn zin, en een goede eerste indruk. Ik loop mee met 2 projecten. Een huiskamer van een particuliere gezin en een heel paviljoen. Deze week heb ik kennis gemaakt met het project Westeinder. Dit is een paviljoen in Aalsmeer. Het is nog geen bestaand gebouw, ze zijn bezig met bouwen. Het is dus een uitdaging om de ruimte in je gedachten te bedenken, want vaak kun je natuurlijk in een ruimte gaan staan zodat je precies weet hoe groot de ruimte is maar dat is nu dus niet mogelijk. & Je moet natuurlijk de sfeer en inrichting die we ervoor gaan maken wel voor je kunnen zien als geheel omdat je moet weten of dit haalbaar is en mooi als geheel staat. Dit vind ik erg leuk.

Woensdag hadden we een afspraak met de opdrachtgevers. We hebben hier het meeste tijd besteed om de stoffen voor de meubels uit te zoeken. We moeten het terras, de bar en 2 eet/zit gedeeltjes gaan inrichten. Nu ik bij een gesprek ben geweest heb ik veel beter in mijn hoofd hoe het eruit moet komen te zien! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs!

5 opmerkingen:

  1. I loveee your style en ik heb dan ook een paar dagen geleden besloten om mijn fel groene muur om te toveren naar een pastel romantisch kleurtje maaarrr ik vraag me af wat ik zou kunnen op hangen , dacht eerst aan die spiegel die naast de gitaar staat die vind ik echt kei mooi maar ik vind dat toch te wit, dat springt er niet echt uit denk ik.. Wat is jou advies?

    Hier een paar fotos van mijn kamer <3

    Eindresultaat:
    http://i45.tinypic.com/2ynqjoh.jpg

    Mijn bed:
    //i46.tinypic.com/1z5qixe.jpg

    Hoe het was:
    http://i49.tinypic.com/ivzais.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, ik wens je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje Anoniem!

    Jess, ik ben nu bezig een blog te schrijven daar vind je mijn advies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!

    Je kent me nog niet, maar mijn naam is Nathalie
    Je zit op het Cibap toch?
    grappig.
    Ik zit daar nu ook bijna 2 jaar op school.
    Ik kijk zo af én toe wel eens op je site en je maakt leuke blogs.
    En dat wou ik je even vertellen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Netely!

    Ja klopt, ik zit op het Cibap :D Welke opleiding volg jij?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon