20 januari 2010

Vraag voor jullie! ('boek' maken)

Hallo lezers!

Ik heb een vraag voor jullie. Ik wil een soort ´boek´werk maken met allemaal informatie over interieur (in een microsoft words document).

Dus hoe maak je een interieurplan, lichtplan, een plattegrond maar ook bijvoorbeeld een moodboard. Mijn vraag aan jullie is, wat zouden jullie willen weten qua interieur of andere dingen die daar ook mee te maken hebben?

Dit mag echt alles zijn, als je een andere vraag hebt wat niet bij deze onderwerp past, zet het dan gerust in een reactie. Misschien kan ik er dan altijd nog een blog van maken. Dus vertel wat je wilt weten ;)

Alles word natuurlijk ook hier op The secret is to dream geplaatst ;)

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg! Ik zou wel graag willen weten hoe je een muur leuk kunt versieren, maar dat het er toch niet rommelig uit komt te zien. Ik weet niet of je zoiets bedoelde, maar ik vraag het toch maar! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He! Ik zal ook een hoofdstukje daarover erin doen! Ik zat zelf ook al aan zoiets te denken :)

    Bedankt voor je reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke adresjes zijn altijd leuk in zo'n boek.

    Verder:
    * Kleurstalen
    Die mis ik vaak in boeken, haal ik vaak uit doe-het-zelf-winkels
    * Veel foto's (voor/na)
    * Idd lichtplan is vaak een probleemissue in veel woningen
    * Mix&Match (niet alles hoeft in 1 stijl)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon