20 januari 2010

Ik zag iets bekends voorbij gaan in de Ariadne AT Home

Nu was ik deze week rustig de Ariadne AT Home aan het lezen, zie ik in één keer iets bekends voorbijgaan. Iemand heeft met de wedstijd 'win een woonkamer' mee gedaan en heeft daarbij een ontwerp van mij gebruikt. Ik vond het heel raar dat ik iets herkende van mij in de Ariadne AT Home, ik dacht echt van, huh dat ken ik, hee dat is van mij blog, dat is mijn foto in dat rondje, die theekopjes :P Ik vind het wel leuk dat iemand iets van mij heeft gebruikt, geef ik tenminste een soort van inspiratie haha ;)


Nu ben ik alleen erg benieuwd wie het heeft gebruikt, haha dus wie o wie is het? :P

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Is dat de nieuwste ariadne? Welke pagina? :D

    Ik ben het iig niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb ik ook gezien! Ik dacht eerst dat het van jou was. maar daar onder stond dat het van iemand anders was.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon