16 januari 2010

Fotoshoot

2 a 3 weken terug heb ik met mijn beste vriendin een shoot gedaan. Ik wou altijd 'leuke' foto van mezelf hebben dus hebben we dat toen geprobeerd. Ben zelf blij met het resultaat gelukkig, kan vrij kieskeurig zijn haha. Aan de zijkant van de blog vind je ook een foto van mij!

De 'witte' foto's zijn buiten in de sneeuw gemaakt, het viel mee met de kou gelukkig!

Misschien ook wel leuk voor jullie om te zien wie er achter deze blog zit ;)




En natuurlijk mijn tattoo, met mijn motto.

The biggest secret is to dream,

and believe in your dreams,
no matter how big they are.

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's! Normaal gesproken hou ik niet zo van tattoo's, maar deze is echt mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie foto's, jammer dat ze zo klein zijn. Je tattoo vind ik ook erg mooi, mooi 'lettertype' zegmaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon