9 december 2009

D.I.Y. met zeil

Ik vond mijn koelkast wat saai en ik wou ik graag een soort ondergrond op hebben omdat ik er ook altijd op werk (brood smeren etc.) en het oventje die er op staat wat vond ik wat storend. Ik had nog leuk roze bloementjes zeil over en dat heb ik er met dubbelzijdig tape erop geplakt, zie hier het resultaat! Het lijkt een stuk vrolijker nu! En het is ook nog eens makkelijk schoon te maken ;)
Persoonlijk hou ik niet van marmer, en de wasbak naast mijn koelkast bestaat dus uit een deel van marmer, ook hier heb ik een deel met zeil beplakt!
Zo zie je maar weer dat je met overige spullen, zoals zeil, leuke en handige dingen kunt doen :)

Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon