6 oktober 2009

Mooie zinnen / quotes 2

Mooie zinnen / quotes 1 vind je hier.

Niet krijgen wat je wilt, is soms het beste wat je kan overkomen.
Dalai Lama


Lang of kort, het leven is wat je erin stopt. Twee gevulde dagen kunnen méér zijn dan veertig lege jaren.


Opgeven betekent niet altijd
dat je te zwak bent om door te gaan
het kan ook betekenen
dat je sterk genoeg bent
om het los te laten.

Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.


Liever gekwetst door de waarheid, dan opgevrolijkt door een leugen.

lach de wereld uit en dans je twijfels weg.


Learn from yesterday

Live for today
Hope for tomorrow.
Albert Einstein


Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. nou ja ik zocht net eentje van verliezen...toeval zeg! dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifull! Erg inspirerend:)

    Xxx,
    Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een worddocumentje waar ik al dit soort mooie spreuken in opsla, ik heb er nog een paar:
    - Nobody can hurt me without my permission.
    - A flower grows every time it rains.
    - De herinneringen die je later wilt hebben, moet je nu maken.
    - When life gives you a hundred reasons to cry, show life you have a thousand reasons to smile.
    - Every story has an end. But in life, every ending is just a new beginning.
    - Calling someone fat, won't make you thinner.
    Calling someone stupid, won't make you any smarter.
    Calling someone ugly, won't make you any prettier.
    - Wie bang is een vriend te verliezen, heeft die al verloren, door gebrek aan vertrouwen.
    - Het maakt niet uit hoe je valt, als je maar weer opstaat.
    - Blijf niet hangen in het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment.
    - Met alle bochten en wendingen, en verandering van richting, vindt de rivier ten slotte haar weg naar zee.
    op www.proud2Bme.nl staan ook veel van dit soort spreuken

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon