2 oktober 2009

101 Woonideeën agenda

Het is nu nog maar 2009 maar straks zitten we alweer in 2010. Dat betekend, nieuwe agenda's! Ik koop zelf bijna altijd, nja bijna kan ik beter weg laten, elk half jaar een nieuwe agenda. Ik weet niet wat ik met agenda's heb. Ik hou gewoon van agenda's.. ze moeten er in ieder geval leuk uit zien. Ik moet er inspiratie van krijgen! Ik heb nu een hele simpele agenda van de Hema zoals sommige van jullie weten. Maar ik heb voor dit jaar (heel 2009) ook een agenda van Home and Garden.


Nu zag ik in de 101 Woonideeën dat ze ook een jaar agenda krijgen, dit jaar voor het eerst. Ik ben benieuwd, ik vind hem er zelf erg leuk uitzien! Ik hoop dat de binnenkant er net zo veel belovend uitziet als de buitenkant. Je vind in de agenda elke week praktische tips en leuke weetjes op het gebied van wonen, organizen, budget en uitjes. Hij is 12.50 euro en ligt nu in de winkel.


Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. op de woonbeurs heb ik deze agenda in gekeken ...best wel leuk...maar voor mij te groot..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon