6 september 2009

Eerste week school

Zo, lekker druk zeg! School, school en nog meer school! Sinds vorige week ben ik met mijn nieuwe opleiding begonnen op het Cibap in Zwolle. Ik ga kleur en interieur adviseur volgen! En heb er nu al zin in! Heb enorm veel nieuwe indrukken gekregen, nieuwe school, leraren, klasgenoten etc., daar kun je echt moe van worden, maar vind alles super! Leuke school, leraren en klasgenoten! Daar ben ik heel blij om want dat helpt toch wel mee in je 'prestaties'.
De eerste opdracht wat bestaat uit verschillende onderdelen, is dat we onze eigen kamer zogenaamd opnieuw in moeten richten. We konden kiezen uit 4 thema's. 1 thema moet je uitwerken in tekst en een collage & kleurkaart. Ik vind het een super leuke opdracht.
Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon