21 september 2009

Van een rok een jurkje gemaakt

Dit is eigenlijk een rok. Ik moest op de mode opleiding een keer een rok ontwerpen & maken en dit was het resultaat! Alleen ik draag hem nooit en vind dat best zonde want ik vind de rok aardig goed gelukt alleen de rok past niet bij mijn kledingstijl. Daarom moest ik iets anders verzinnen & de paspop op mijn kamer was nog niet gestyld, dus heb ik de rok daar als jurkje opgemaakt. Best leuk eindresultaat vind ik :)

Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Waar koop jij dat lint zegmaar voor die strik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super schattig! ik zou hem zo dragen als jurkje hihi..

    Liefs,
    Nadine

    p.s. ik heb een fotootje van jou geplaats op mijn blog, uiteraard met je naam erbij
    www.veelliefsvannadine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon