12 september 2009

PIP Studio shopper

Vrijdag ging ik van Zwolle (waar ik op kamers zit) terug naar huis (huis van mijn ouders&zusje) en toen ik daar naar mijn slaapkamer ging was hij helemaal veranderd door mijn moeder :D Dat heeft mijn moeder weleens vaker gedaan, dan ga je weg, zoals ik naar Zwolle, en dan gaat ze met mijn slaapkamer aan (of die van mijn zusje) en ziet mijn slaapkamer er heel anders uit als ik terug kom en ze had niet alleen mijn slaapkamer veranderd maar ik heb ook een PIP Studio shopper van haar gekregen, ze wist dat ik er één wou, want hij lijkt mij heel handig voor school en ze zijn er super leuk uit! Dus super leuk dat als je op je slaapkamer komt die ten eerste helemaal is veranderd en er ook nog eens een PIP Studio shopper staat. Dank je wel mam!

Dit is de shopper :

Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Het is niet belangrijk hoeveel we doen,maar met hoeveel liefde we het doen.
    Het is niet belangrijk hoeveel we geven,maar met hoeveel liefde we geven.

    KUZZY :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor, waar blijven de foto's van je kamer? (:

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon