10 augustus 2009

Echt Hema!


Wie houd nog meer van de Hema? Ik hou in ieder geval van de Hema, ik vind dat ze er altijd leuke dingen hebben, & de school/kantoor artikelen zijn ook altijd leuk! Ik ben zelf altijd van de paperassen geweest, boekjes, mapjes, agenda's van begin tot eind versieren, inspiratie dummy's maken, mooie notitieboekjes die ik voor de mooi heb gekocht en nog helemaal leeg zijn.. ga zo maar door! Daarom vind ik de periode voordat een nieuwe schooljaar begint heel leuk want dan heb je overal leuke paperassen liggen! Zo had ik een agenda nodig en daarom ging ik naar de Hema, en ik denk dat iedereen de ringband agenda met doorzichtige hoesjes wel kent, die heb ik dus gekocht, ideale agenda! Verder heb ik nog een leuke dossier map en tabbladen gekocht. Zie hier :


Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Jaaa ik heb ook een hema-agenda, heerlijk makkelijk en toch leuk! En ze hebben ook leuke nietmachines haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah die schriften wou ik serieus zó graag! Maar was telaat met schoolspullen kopen. :( Dus heb nu héle lelijke saaie blauwe schoolschriften (ook van Hema). Niet leuk haha maarja...
    Maar Hema is echt leuk ja, goedkoop ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat grappig! Ik herken mezelf helemaal in je verhaaltje. Ik koop ook áltijd mooie notitieboekjes die ik vervolgens te mooi vind om in te schrijven en ik maak ook inspiratieboekjes/collages/kaartjes enz.
    En ook ik heb die agenda gekocht!! Om mezelf echt te behoeden voor heel veel aankopen die ik niet nodig heb..ren ik bij de HEMA altijd snel weer naar buiten ;).

    Succes op school =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die agenda ook! Helaas is die van mij al kapot, maar een goede reden om weer een nieuwe te kopen xD.Superleuk blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon