4 juli 2009

Bday inrichting

Door het lekkere weer heb ik een poosje niet gepost, heb natuurlijk buiten gezetten & ben alle lekker verkleurd! Jullie ook al genoten van het weer?
De Birthday inrichting noem ik het maar even, kort maar krachtig ;) We hebben 21 juni, op mijn verjaardag, dus op de veranda gezeten. Omdat het niet super lekker weer was, het was minder dan dat ik altijd gewend ben op mijn verjaardag, en er een aardig briesje stond hebben we de veranda met zeil afgeschermd. Dit scheelde echt enorm veel. & Ik mocht van onze lieve buurmand de terrasverwarmer lenen en dat ding is echt heerlijk! Ik vind het altijd heerlijk om lang buiten te zitten, nu met de terraswarmer kan dat dus!



Over de banken heb ik kleden neer gelegd en kussens!


Verder heb ik veel kaarsen gebruikt, ik hou van kaarsen, Op het hekje heb ik placemats gelegd, die mijn moeder voor mijn verjaardag had meegenomen, ontzettend leuk zijn ze en ik heb er simpele weck-potten (jam potten kan ook) op gezet met waxinelichten erin!


Mijn moeder en ik hadden ooit haakjes meegenomen die je in kunt prikken en waar je dus een kandelaar kunt aanhangen, nu hebben wij geen kandelaren gekocht maar ik ben zelf bezig gegaan met draad & weck potten en zie hier het resultaat! Elke haak heeft een ander soort en grote pot, erg leuk effect had het!


& Mijn lieve taartje. Ik vond het zonde om deze taart op te eten haha ;)

Helaas ben ik vergeten foto's te maken toen het schemer was, maar toen was het echt super gezellig, erg knus sfeertje door de kleden & kussen en de kaarsen!!


Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. Wat mooi! Ik was van plan deze zomer ook een tuinfeestje te doen, en dit zijn echt handige tips. En dat taartje is echt suuuperschattig haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon