8 juni 2009

Verhalen, herinneringen, tips en nog veel meer

In de boeken van Belmondo beantwoord jij als aanstaande ouder, (jonge) vader, moeder, opa, oma of dochter diverse vragen voor je dierbaren. Bijzondere verhalen, herinneringen, tips en nog veel meer worden veilig gesteld en doorgegeven. Het klinkt simpel, maar eenmaal ingevuld zijn het waardevolle bezittingen voor moeders, kinderen en kleinkinderen!

Vorig jaar zijn er al 25.000 exemplaren verkocht en ik moet zeggen, ik vind het ook echt een super idee! Ik denk dat je hier later als de mensen die je lief hebt er niet meer zijn, dat je er dan echt enorm veel aan hebt! Ik kwam vanmiddag op mijn werk zo´n boekje tegen, we hadden ze nieuw binnen, en er staan ook echt vragen in die je zelf niet snel bedenkt maar wel het antwoord op wilt weten, zo´n boekje is dus ideaal daarvoor! Ze zijn €12,50. Dat vind ik een nette prijs voor een boek vol verhalen en herrineringen van je dierbare mensen om je heen!

Wat vinden jullie ervan? Mij lijkt het een erg leuk boek om weg te geven en weer terug te krijgen :D

Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. Ik zag het laatst ook ergens ja, erg leuk! Waar werk je dan trouwens? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon