18 juni 2009

Piano

Ludovico Einaudi - Le onde

Normaal luister ik hier nooit naar, maar ik had zaterdag een feest en toen speelde iemand dit stuk van Ludovico Einaudi op de piano, en dat was zo mooi! Ik denk dat jullie ook wel met muziek hebben dat het je stemming/emotie kan bepalen, van dit stuk werd ik rustig, ik vind het een prachtig stuk. Het is ook lekker huiswerk muziek vind ik. Je kunt niet gaan meezingen omdat er niet in wordt gezongen, en ik heb vaak dat als er in wordt gezongen, dan sta ik alweer half zingend en half dansend huiswerk te maken en daardoor ben ik altijd dubbel veel tijd nodig voor huiswerk haha, maar luister en beoordeel, zou graag jullie reacties willen horen, en mooie nummers/stukken waar jullie bijvoorbeeld rustig van worden mogen jullie ook geven ;) Altijd leuk om dingen uit te wisselen.



Als het filmpje niet werkt, dan kun je op deze link klikken http://www.youtube.com/watch?v=WntbTdZyUak

Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. prachtig, ik speel zelf piano, ga het stuk meteen opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! ik heb ook altijd dit soort pianomuziek op staan als ik huiswerk aan het maken/leren ben, ik vind de muziek van Yiruma ook erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteeerd met je verjaardag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. trouwens, gefeliciteerd! :D
    hoop dat je een fijne dag hebt gehad vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon