7 juni 2009

Happinez

Kennen jullie Happinez? Het is een mind magazine! Ik vind het een erg mooi blad! Er staan vaak interessante artikelen in en het blad is super mooi vormgegeven. Ook staan er in dit blad van die mooie korte zinnen of qoutes. Hier een aantal voorbeelden:

Iedereen kan een licht worden in de duisternis van een ander.

Wie geluk heeft, geeft het door.

Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten. ‘Marcus Aurellus’

Je hebt je lichaam nodig om je gelukkig te voelen.

Zolang ik alleen in mezelf geloof, hoef ik ook alleen mezelf verantwoording af te leggen.

Maar je kunt ook
homeshoppen bij Happinez en er zitten leuke dingen tussen! Van woonaccessoires tot sieraden! Als je abonnee bent heb je korting op de producten, maar het verschilt niet super veel als je geen abonnee bent. Maar je moet ook zeker even bij de Happinez boeken kijken. Die vind ik zelf erg mooi. Happinez boeken zitten vol mooie poëzie en gedachten, mooie teksten en ideeën & ze zijn erg mooi vormgegeven net zoals het blad zelf. Mijn zusje en ik hadden voor moederdag vorig jaar dacht ik dit boekje gegeven :
Er staan allemaal mooie teksten en illustraties en foto's in. Zeker een aanrader! Maar je hebt ook boeken over vriendschap.. ik zou zeggen, neem een kijkje! Er zit vast wel wat voor jullie tussen :)

Image Hosted by ImageShack.us

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon