12 juni 2009

Birthday outfit

Even geen interieur maar mode ;) 21 Juni ben ik jarig, de grote dag haha ;) Dan word ik 20 jaar, weg met de tienerjaren haha. Daarom wou ik natuurlijk graag een nieuwe outfit en ik heb ook een outfit gevonden :D Hier een plaatje ter impressie, de echte foto's van de outfit krijgen jullie nog te zien op de dag zelf, want ik weet dat mijn moeder mijn blog ook leest, en ik wil het voor haar ook nog een verrassing laten haha ;) Dus mam, op de grote dag zie je alles in het echt :P


Birthday outfit




Ik zocht al een tijdje een mooi tijdloos jurkje en heb hem nu eindelijk gevonden bij de Mango, met zijde en linnen dus een heerlijk stofje! Ook heb ik hele mooi high heels gevonden, ze lijken op de heels hierboven, die ik al een tijdje zocht :D Dus ik ben echt heel blij met mijn outfit!!

Image Hosted by ImageShack.us

6 opmerkingen:

  1. Súper, echt precies waar ik van hou! Ook die leren legging, die maakt het wat stoerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, nu nog een foto als je het aan hebt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sharon....
    Het ziet er prachtig uit.
    Nu nog even in het écht'zien!!!!

    Groetjes en xxxxxxxx Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit! nu ben ik heel erg benieuwd naar je schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon