22 juni 2009

Bday outfit sweet 20

Vandaag 21 juni was ik jarig, ik zeg al was omdat het alweer bijna 12 uur is haha. Maar dit was dus mijn birthday outfit :D De ketting die ik om heb heb ik gekregen van mijn vriendinnen, maar ik laat nog foto's zien van mijn cadeautjes! Ben in ieder geval lekker verwend. Ook had ik gisteren een mini feestje voor mijn vriendinnen daarvan laat ik de foto's ook nog zien want we zaten buiten op de veranda, die ik samen met A. heb aangekleed :D
Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en allerbeste wensen! Leuke schoenen draag je trouwens... :)
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!
    Ben benieuwd naar de foto's van de veranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuuuk! En gefeliciteerd nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, die jurk is echt gaaf! leuk dat je ook wat van mode laat zien een keer!

    gefeliciteerd nog trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. staat je erg leuk! :D veel leuker dan de polyvore haha ;)

    trouwens, jij woont niet heel toevallig in de aalanden (zwolle) ?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon