26 juni 2009

Nieuwe header + Bday inspiration

Ik vond het tijd worden voor een nieuwe header, het plaatje helemaal bovenaan de blog! Dus ben ik even gaan knippen en plakken op de computer!! Ik wou iets neutraals, iets puurs, maar ook met kleur. Ik hoop dat jullie de afbeelding leuk vinden. Zo niet, dan hoor ik het wel haha ;)



Deze was ik nog vergeten te laten zien! Ik heb mijn mini feest op de veranda gehouden hier in het huis van mijn ouders. Zie hier een klein inspiratie collage die ik ervoor had gemaakt.



Image Hosted by ImageShack.us

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon