9 mei 2009

Ziek

Ik heb al heel lang niet geblogt.. Ik weet niet waarom eigenlijk, had de laatste 2 week niet zoveel inspiratie en dat komt denk ik omdat ik ziek aan het worden was. Voelde me 2 weken geleden al wat vaag en ja hoor een week geleden was het zover, griep! Koorts, spierpijn, hoesten, verkouden, oren die niet mee werken en piepen en van alles en nog wat. Dus dat betekent rusten, waar ik niet goed in ben! Maar ik probeer het! Dus sorry voor het niet bloggen!! Binnen 48 uur staat hier weer een leuke blog! BELOOFT! Dus hou The secret is to dream in de gaten!!
Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. Oh vervelend, beterschap hoor. En ziek eerst maar lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon