10 mei 2009

Droom

Bij de Action hebben ik hele leuke doosjes gekocht, een set van 3 voor €5 a €6, ik weet de prijs niet precies meer.
Ik wil sowieso van één doosje een ´dromen´ doos van maken, waar ik spullen in doe wat ik voor het slapen gaan gebruik. Zoals make-up remover/reiniging spullen, nachtcrème, spiegeltje etc. Het resultaat laat ik zien, als ik de 'dromen' doos af heb! Ik wil de binnenkant ook leuk versieren en leuk slaap lekker teksten erin zetten!
En de nieuwe Flow is uit, de voorkant is alleen al mooi & je krijgt er ook nog eens Pip papier + labels bij!! Volgens mij willen ze bij elke Flow kleine dingen erbij doen, zoals nu de Pip papier + labels. Ik ben helemaal weg van de Flow.
Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Leuk die doosjes! Ben benieuwd wat je ervan maakt.
    En de flow is inderdaad een heerlijk tijdschrift!
    Beterschap nog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he die doosjes heeft mijn huisgenoot vorige week ook gekocht, erg leuk zijn ze.
    de flow is inderdaad een heel mooi tijdschrift maar meer dan mooi zijn kan ik er niet mee. de teksten vind ik minder interessant.
    hoop dat je snel weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon