25 mei 2009

Don't dream your life, but live your dreams

Ik hou van mooie zinnen, teksten of quotes! Soms kan één zin mij echt over iets heen zetten. Zoals deze

Angst is maar voor even, spijt is voor altijd.

Die zin vind ik heel mooi, bij bepaalde dingen kan het echt helpen! Ik ben denk dat wel meer mensen zich echt kunnen vinden in een zin. Dus hier een aantal mooie zinnen, teksten of quotes! Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben :) Als jullie misschien een mooie zin of iets hebben dan mogen jullie heb achter laten in een berichtje als jullie dat willen ;)

De herinneringen die je later wilt hebben, moet je nu maken.

Soms zit ik maar te denken en komt alles op me af en dan voel ik de stress, vandaar dat ik twijfel.

Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.

Niemand zei dat het vanzelf zou gaan.

Reik naar de maan, en als je misgrijpt zijn er sterren om je heen.

Dreams are always one cloud away from where you are.

You only fail when you give up.

Imagine how many stories are hidden under just one smile

Leef elke dag alsof het je laatste is, niemand heeft je morgen beloofd.

Give a little love, it's everything you need

A girl, trying to find a place in this world.

Rusten mag, opgeven nooit

Want als ik jouw zie, vergeet ik alle slechte dingen

'Vergeet één ding nooit: als je in de spiegel kijkt, zie dan jezelf. Niet een ander.'

As we grow up, we don't lose friends.We just learn who our real ones are.forget the risk and take the fall, if it is what you want, then it's worth it all.

Morgen ga ik weer verder met wat ik vandaag geleerd heb

I believe in angels,
The kind that heaven sends,
I am surrounded by angels,
But I call them friends.

''Het komt allemaal goed. Wacht nou maar af wat de tijd met je doet. Het is nu nog te vroeg. Alles wat groot is begon ooit klein. Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn. Weet dat de tijd je zal helpen, geloof maar gewoon wat ik zeg. Al lijken je kleurrijke vleugels voor eeuwig gevangen. Ja, toch op een dag vlieg je weg. Hoog in de lucht zul je de wereld heel anders gaan zien. Voel je de rust, zul je genieten ook als het maar even is. Adem het in. Durf, dan ontdek je de liefde misschien. En als je hem vindt. Voel je bij iedere slag die je maakt dat je leeft. Als je geduldig bent, gebeurt het vanzelf. Als je genieten wil, wil het dan niet te snel.''
Marco Borsato – Vlinder

Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. mooi!

    What makes your different, makes your beautiful!

    Achter elke traan van verdriet zit een glimlach met herrineringen.

    True friends are just like stars you don't see them everytime but you know they are there

    Smile it expresses what your words can't

    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Acda en de Munnik: "Wat met potlood staat geschetst kan met kleur worden ingetekend" en "het regent zonnestralen". De eerste hadden we op het geboortekaartje van onze zoon en de tweede op die van onze dochter, nu maar weer inspiratie opdoen voor no. 3 :-)

    Ik heb ooit een dik blokboekje gekocht: Woorden van wijsheid met heel veel mooie woorden en quotes.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!

    Hier nog 2 die ook mooi zijn (A):

    Peace is more then 2 fingers.

    Yesterday is history, tommorow is mystery, but today is a gift.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon