12 april 2009

The secret is to dream startpagina

Sommige van jullie weten dat ik met een The secret is to dream startpagina bezig ben. Het begin is er. Zie hier het resultaat van de startpagina :


http://thesecretistodream.jouwpagina.nl/


Dit is nog maar het begin! Er moeten nog veel meer leuke websites bijkomen natuurlijk. Dus blijf als jullie willen alle leuke websites naar mij toe sturen! Iedereen bedankt die tot nu toe allerlei links hebben gestuurd, super!

Vinden jullie de pagina er trouwens goed en overzichtelijk uitzien? Graag even jullie mening, want als hij niet goed is kan ik hem aanpassen :D


Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Leuk!

    www.becreativeanddoyourthing.blogspot.com

    www.vivelamode.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon