9 april 2009

Ik kom op TV

Laatst werd ik gebeld door een Mevrouw van de Teleac. Of ik mee wil werken aan een programma voor VMBO studenten over wiskunde. Ze willen in het programma aantonen dat je wiskunde ongeveer overal bij nodig hebt. Voor de eerste aflevering, een aflevering duurt een kwartier, wouden ze graag iemand die jong was en een eigen webwinkel heeft. Via via was ze op mijn site, http://www.tiptopwonen.nl/ gekomen & ze vonden mij perfect voor de eerst uitzenden omdat ik naast producten die ik bij groothandels koop ook een eigen lijn/label wil maken met zelfgemaakt dingen. Om zelf dingen te maken heb je natuurlijk ook wiskunde nodig, om patronen te tekenen, de hoeveelheid stof in moet kopen etc.. Aankomende zaterdag gaan ze bij mij thuis filmen, op mijn kamer waar ik mijn atelier/werkplek heb en alle spullen van de winkel heb opgeslagen. Daar gaan ze wat vragen stellen, kijken hoe ik alles op voorraad heb en hoe een bestelling nou in zijn werking gaat.

En 20 april gaan we weer filmen, dan moet ik naar Utrecht. Dan gaan we naar de lapjesmarkt om stof in te kopen en naar de groothandel waar ze met mij meelopen en kijken hoe ik producten inkoop, waar ik op let en de verkoopprijs bepaal.
Ben erg benieuwd hoe het gaat, vind het maar niks zo´n camera op mijn neus, maar ik vind het wel leuk ;) En mijn webwinkel komt natuurlijk op tv, dus dat is mooi meegenomen haha.


Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon