2 april 2009

D.I.Y. Inspiratie muur

Toen ik met de Cibap thuisopdrachten bezig was, was het heerlijk weer. Ik zat in mijn keukentje in Zwolle op mijn kamer, ramen wagenwijd los en het zonnetje was heerlijk! Goed begin van de lente dacht ik zo. Ik was al helemaal aan het weg dromen.. straks weer terrasjes pakken, wijntje erbij, mensen kijken, in de zon zitten/liggen, alles weer lekker groen, alle vogels die fluiten, zonder jas lopen en iedereen die vrolijk is!

Oke, tijd voor een pauze tussen de opdrachten door. Daarom heb ik een inspiratie muur gemaakt. Alles wat ik mooi vind, mij inspiratie geeft en wat voor mij betekend plak ik op deze muur. Ik heb een map (meerdere ;) ) vol met plaatjes en heb de mooiste eruit gehaald. & Zie hier het begin :D Vind het zelf een goed begin!

Photobucket

Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. Mooi!

    Weet jij trouwens of de GLAMOUR living nog uitkomt? Hij moest eigenlijk al in maart verschijnen..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon