3 maart 2009

Zomer.. kom maar op!

Zo he, ik heb al een paar dagen niet geblogd! Excuses! Zondag heb ik de tweede fotoshoot gehad in Tilburg voor het goede doel. Er was weer een heel team geregeld, visagie, haarstylist (mijn zusje), modellen, nog een fotograaf en weer veel kleding wat hopelijk goed word verkocht voor Stop kindermisbruik!

Esmee & Nadine, die alles hebben georganiseerd, mijn complimenten, hadden alles super voor elkaar! Goede planning, alles was goed georganiseerd dus we konden snel werken! We waren in Meesters in Tilburg een cafe/restaurant dacht ik. Echt een mooie locatie. Ze hadden het speciaal voor ons om half 12 open gedaan zodat wij daar konden beginnen! We mochten overal foto's maken, dus bedankt Meesters!! De samenwerking ging ook heel goed, gelukkig kon iedereen goed met elkaar overweg want het is toch spannend omdat je de andere mensen nog niet kent. Maar alles ging super, het was heel gezellig! Als de foto's klaar zijn laat ik ze natuurlijk zien, en ik hoop dat er dan nog leuke dingen voor jullie bijzitten ;)
Alles wat we ophalen gaat naar het goede doel, alles is op vrijwillige basis gedaan en we hadden ook weer wat sponsoren die wat producten aan ons hadden gegeven voor het goede doel! Ik ben benieuwd hoe alles gaat nu, ik hoop dat we veel geld kunnen ophalen :D

Natuurlijk gaan we nu weer even over op interieur, nja de tuin. Maar daar kun je natuurlijk ook interieuren! Ik heb echt zo'n zin in de lente & zomer. Lekker zonder jas, lekker warm, iedereen vrolijk, alles groen, de vogels die fluiten en terrasjes pakken! Daarom wat inspiratie om buiten in de tuin een huis/tentje te maken waar je lekker in kunt ontspannen! Ik vind het er zelf echt super leuk uitzien!

Wie wil er nou niet zoiets in de tuin hebben? Ik vind het echt geweldig! Later, als ik groot ben haha, en een eigen huis PLUS tuin heb, een tuin wil ik sowieso, dan wil ik zeker een ruimte in de tuin hebben waar je heerlijk kunt zitten en na kunt genieten van een zomer avond. Zoiets als dit dus! Perfect toch?
Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog! Thanks voor je lieve complimenten:)
    Waren jullie zondag nog wat op tijd thuis?

    xxx liefs,
    Esmée

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon