29 maart 2009

Thuisopdrachten Cibap

Hier mijn thuisopdrachten van het Cibap! Hier vind je de complete uitleg over de opdrachten.

De collage waarin ik de tijdschriften die ik lees moest laten zien, de kleding die ik draag, mijn hobby's & wat voor muziek ik luister.

Aan het schuiven & puzzelen geweest
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De zelfportret.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En de plattegrond die ik moest vergroten + invullen. Ik heb er een moodboard bij gedaan omdat ik geen plattegrond kan gaan inrichten met meubels etc. zonder dat ik er een idee of concept bij heb :)
Photobucket
Ik heb een keer op stage allemaal uitverkoop borden gekregen die zoals je hieronder ziet kunenn staan. Ik gebruik ze nu voor moodboard etc.. Echt super handig!
Photobucket

Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. Wauuuuw. dat zelfportret is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!
    Allemaal super uitgevoerd!!
    Ook een prachtige collage, heel overzichtelijk en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk zeg!
    welke opleiding doe je op het cibap?

    ik wil er ook heen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik studeer kleur en interieur adviseur op het Cibap :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon