10 maart 2009

School

Nu even geen blog maar even een verhaal ;) Moet het even van mij afschrijven :) Ik heb er natuurlijk wel wat mooie inspirerende plaatjes, deze keer jurken van Elie Saab, bij gedaan. I love Elie Saab!

Ik zal jullie even bij vertellen over school, daar is de laatste tijd best wel wat gebeurd, vandaar dat ik ook niet zo vaak meer poste want ik liep echt als een kip zonder kop rond want ik wist niet wat ik moest doen. Ik had jullie al verteld dat ik misschien een andere opleiding zou gaan doen, de interieur opleiding op mijn school. Ik kon gewoon op school blijven en in dezelfde klas dus dat was wel heel fijn. Tijdens een porfolio gesprek kwam naar voren dat ik toch meer naar interieur nijg dan naar foto´s maken. En dat klopt opzich ook wel! Ik ben altijd al met interieur bezig geweest. En ik vind fotograferen nog steeds heel leuk, als ik mijn eigen ding maar kan doen. Maar als je later professioneel fotograaf bent krijg je natuurlijk ook opdrachten van opdrachtgevers die je niet liggen en dat zou ik niet kunnen. En met interieur zou mij dat wel lukken, ik heb natuurlijk wel mijn eigen interieur stijl maar ik kan andere interieur stijlen zoals het moderne en strakke wel mooi vinden! Dat is al een goed begin haha ;)

Dus ik had tegen mijn mentor op een vrijdag gezegd dat ik zeker weten interieur wil gaan volgen, nou dat was goed. Maandag had ik weer een gesprek met mijn mentor, verteld ze in eens dat ze niet zeker weet of de opleiding wel blijft bestaan... zit ik daar, HELP EN NU? Dus ik vroeg maar of ze mij op de hoogte wil houden.. nou ze weten nu nog steeds niks en het is inmiddels wel al een dikke maand geleden. Ik heb sowieso mijn twijfels al over die school, er zijn volgens mij ook al klachten ingediend. Dus ik met mam en pap praten van wat moet ik doen? Toen zijn we tot de conclusie gekomen dat ik sowieso van die school afga, want straks gaat de opleiding wel door en zit ik in de derde en word de school afgekeurd, dan zit je dus echt met de gebakken peren!

Ik heb mij nu ingeschreven op het Cibap voor de opleiding kleur en interieur adviseur. Ik moet wel een toelatingsexamen doen maar daar heb ik opzich wel vertrouwen in. De toelating bestaat uit een thuisopdracht en een dag naar het Cibap waar je weer een opdracht moet doen en dan heb je ook een gesprek! De thuisopdracht moet ik nog ontvangen, zodra ik hem ontvangen heb plaats ik hem hier wel!

Ik hoop dus echt dat ik daar aangenomen word! Cibap staat ook heel goed aangeschreven! Dus mensen ga maar duimen voor mij haha ;) Ik hou jullie op de hoogte!!

Image Hosted by ImageShack.us

6 opmerkingen:

  1. CIBAB IS GEWELDIG!

    wil er ook zoooo graag heen later!
    altijd als ik er langs fiets kijk ik heel lang naar binnen bij de etalages die ze heel vaak overdoen.

    kan niet wachten om je thuisopdracht te zien!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo...
    Wij duimen voor je dat je aangenomen wordt op het Cibap.
    Zeker weten dat het een goede keuze voor je is.

    liefs en kuzzy's; Ons ;~)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je naar het CIBAP wil! Ik zit nu in de derde van vmbo 4 en ik wil ook heeeel graag naat het CIBAP en dan ook de opleiding interieur en kleur adviseur volgen. Ik ben benieuwd!
    En ik zal heeel veel voor je duimen! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je naar het CIBAP wil!
    Ik zit nu in de derde van vmbo 4, en wil ook heel graag naar CIBAP en ook iets in intrieur gaan doen! Ik zal heel veel voor je duimen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes ermee he!
    Het lukt je wel. En ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon