31 maart 2009

Portfolio

Naast de thuisopdrachten die ik voor het Cibap moest maken moest je ook eigen werk meenemen, een portfolio dus. Dit had ik meegenomen naar de toelatingsdag.

Tas met al mijn werk erin
Photobucket

2 werkstukken van Vormgeving en entertainment ; de fotografie opleiding
Photobucket
Photobucket

Boekje met ontwerpen van de mode; fashion design opleiding
Photobucket

Photobucket

Mijn website's, en mijn weblog natuurlijk, visitekaartjes, de 2 ELLEgirls waar ik in heb gestaan en ander publiciteit!
Photobucket

Moodboard
Photobucket
Photobucket

& als laatste mijn foto portfolio
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Dit had ik allemaal meegenomen om te laten zien. Na mijn idee heb ik wel een 'breed' beeld van mij laten zien :) Nu afwachten.. bah, ik heb de hele tijd van die vlagen dat ik zenuwachtig ben haha.. Zodra ik DE brief heb ontvangen ga ik natuurlijk direct bloggen, ookal is het negatief :)
Image Hosted by ImageShack.us

6 opmerkingen:

  1. super!
    niet zenuwachtig zijn, jij bent de koningin van alle creabea´s ofzo haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. breed, overzichtelijk, duidelijk, creatie.

    Zit wel goed dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha inderdaad, jij wordt echt wel toegelaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk om te zien! :D

    en ik zal voor je duimen ;) hoopt dat je bent toegelaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me sterk dat ze jou niet aannemen. Laat ik het zo zeggen; het zou wel héél erg dom zijn ;-)

    Succes en ik ben benieuwd, blijf je blog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die zwartwit close up is echt geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon