29 maart 2009

Drukte!

Jeetje, wat een drukte haha. Sorry voor het niet updaten. Gisteren (zaterdag 28 maart) had ik toelatingsdag op het Cibap. We moesten onze 3 thuisopdrachten meenemen plus eigen werk, dus een portfolio. De thuisopdrachten vind ik wel goed gelukt maar de opdrachten die ik daar moest maken vond ik niet super goed gelukt. Je bent natuurlijk tijdgebonden en ik was zenuwachtig. Je probeert je natuurlijk ook goed te concentreren maar dat wou ook niet echt lukken ;) Maar iedereen (die ik had gesproken) was zenuwachtig dus dat scheelt weer haha. We moesten daar het volgende doen :

2 letters die over elkaar lagen natekenen, we moeten niet overtrekken. 1 letter was gewoon in een simpele lettertype maar de andere was in een sierlijke lettertype, dus dat was meten, meten en nog eens meten. Daarna moesten we hem verven met zwart, en grijs. De kleur grijs moesten we zelf mengen met zwart en wit. Deze opdracht heb ik niet afgekregen!
Een troon maken met karton. Een ruimtelijke 3D opdracht dus.
De derde opdracht was een afbeelding die ze gekopieerd hadden tot de helft, om die af maken met kleurpotloden.

En als laatste moesten we een planning maken en wat dingen uitrekenen qau kosten.
De opdrachten daar vond ik dus niet super gaan! Dus het word echt mijn thuisopdrachten en mijn gesprek die ik ook heb gehad. Het gesprek ging wel heel goed. Ze waren heel positief en vonden het heel leuk dat ik al een webwinkel heb en vonden me ondernemend omdat ik ook een portfolio site heb, aan wedstrijden mee doe etc..

Nu krijg ik binnen 2 week te horen of ik aangenomen ben ofniet.. 2 week wachten misschien, ik hoop dat ik eerder bericht krijg. Want dit is enorm zenuwslopend. Ik hoop zo erg dat ik aangenomen word. Als ik daar niet aangenomen word weet ik het echt niet.. Maarja, wachten dan maar, geduld is een schone zaak ;)

Morgen laat ik de foto's van de thuisopdrachten zien! Zeker weten! Ze staan al klaar in een bericht dus ik hoef alleen op publiceren te drukken ;)
Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Oee spannend! Ik hoop voor je dat je aangenomen bent! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte!!! Alleen jammer dat je zo weinig blogt. maar wel begrijpelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon