4 februari 2009

Woonbeurs huizen 2008

Ik heb video´s gevonden van de woonbeurs huizen van Ariadne AT home, VT wonen & 101 woonideeen. Dus ik dacht ik maak een youtube account aan zodat ik alle leuke & handige video's makkelijk kan bewaren en terug vinden. Wie weet dat ik in de toekomst zelf ook wel filmpjes ga maken, het lijkt mij heel leuk maar heb er op dit moment niet zoveel tijd voor. Maar terug waarvoor deze blog is, ik heb dus video's gevonden van de woonbeurs huizen. Leuk voor de mensen die niet naar de woonbeurs zijn geweest afgelopen jaar, zo kunnen jullie de huizen van de tijdschriften toch nog zien. En het is ook leuk om alles nog eens terug te bekijken als je het al hebt gezien. Dus, kijk en laat je inspireren! Ik moet wel zeggen dat het er in het echt allemaal mooier uitzag ;)


Ariadne AT Home huis
Het AT home huis was mijn favoriet. Omdat hij geweldig mooi licht is, ik hou echt van veel licht. Ook ziet alles er heel puur en natuurlijk uit. Wat ik ook heel mooi vind is dat er veel verschillende materialen en structuren zijn gecombineerd.




VT Wonen huis
Het VT wonen huis vond ik ook super mooi. Als ik later helemaal een eigen huis hebt dus alles erop en eraan ;) dan weet ik zeker dat ik de stijl van Ariadne AT Home combineer met de stijl van VT Wonen. VT wonen is net wat grover als Ariadne als jullie snappen wat ik bedoel. In het VT Wonen huis vind ik de bank in de woonkamer echt geweldig, het is echt zo'n knusse bank waar je echt met iedereen op kan zitten, nja liggen ;). En dan de binnentuin, die vind echt in één woord GEWELDIG, misschien ook wel omdat een binnentuin bijna onmogelijk is, het is niet iets wat iedereen heeft, helaas ;) De wand met alle spreuken vind ik echt leuk bedankt, ik hou zelf ook van mooie spreuken en bewaar ze ook altijd in mijn 'mooie zinnen' boekje. Verder hou ik van die rommelige, begroeide maar toch mooie tuinen, en in de binnentuin staat veel (grote) planten, daar hou ik van! En de wasstraat, wie wil dat nou niet ;) Alleen vind ik hem wel wat smal.




101 woonideeen huis
Van dit huis wist ik niet wat is moest verwachten, omdat ik de 101 woonideeen stijl niet zo goed ken. Af en toe koop ik het tijdschrift. Nu blijkt dat ze een atelier hebben gemaakt inplaats van een huis. Ik moet zeggen dat ik wel meer had verwacht. Ik vind de atelier er te onoverzichtelijk uitzien, je weet niet waar je moet kijken, je kun je niet concentreren op één punt, maar dat is natuurlijk mijn mening.





Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. ik vond de 101atelier juist het vetst. iets totaal anders en geweldige dingen verzonden. maar dat is natuurlijk mijn mening;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukleuk! Dit zorgt weer voor zoveel inspiratie voor mn nieuwe kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukleuk! Zorgt weer voor extra inspiratie voor mn nieuwe kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieke

    Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak! Gelukkig maar haha. Ik vind het atelier idee ook erg leuk, maar na mijn idee vind ik het niet goed uitgewerkt :)



    Renate

    Ah mooi :) Succes met je nieuwe kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de interessante informatie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon