19 februari 2009

VT Wonen online bekijken

Ik blog tot en met maandag of dinsdag niet omdat ik carnaval ga vieren bij een huisgenootje in Friesland. Ze had mij en mijn beste vriendin uitgenodigd omdat wij nog nooit carnaval hebben gevierd dus ik ben heel benieuwd haha. Gaan jullie nog carnaval vieren? Omdat ik een paar dagen niet kan bloggen hier nog een blog.


Alle nummers van VT Wonen zijn nu ook online te bekijken! Vanaf 2006 is alles te bekijken. Behalve het nieuwste nummer (het nummer die in de winkel ligt) die kun je alleen bekijken als je abonnee bent volgens mij. Hier via deze link kun je alles doorbladeren. Dat is denk ik wel genoeg kijk en lees-plezier tot maandag of dinsdag ;)


Veel plezier met alles wat jullie gaan doen deze dagen :)

Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Hi Sharon,

    Wat gaaf, die link van VT-wonen, ben ik heel blij mee hier op Sint Maarten!
    Ontdekte je blog deze week, weet niet meer hoe, maar zet hem wel bij mijn favorieten. Enne, carnaval in Friesland???!! Zou best wel eens leuker kunnen zijn dan onder de grote rivieren, in Twente werd (wordt) het ook uitbundig gevierd.
    Groetjes,

    Regina Dwarkasing
    Sint Maarten, Nederlandse Antillen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat je wat aan de link hebt :D Ja carnaval in Friesland, in Creil haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon