10 februari 2009

Cadeau voor mijn beste vriendin

Vrijdag was een vriendin van mij jarig, maar het was niet zomaar een vriendin, het is mijn beste vriendin. Echt.. zonder haar kan ik mijn leven niet voorstellen haha. Ze betekent ontzettend veel voor mij. Ze is 20 jaar geworden, op naar de 25 dan maar. Het gaat echt snel moet ik je zeggen.

Omdat wij elkaar dit jaar 10 jaar kennen wou ik naast het 'standaard' cadeautje die ik samen met nog 2 andere goede vriendinnen gaf (dat was een grote rechthoekige kussen van 60/70 x 30/40 cm., een kleine etalagere van zo'n 30 cm hoog, 3 hartvormige kapstokjes en 2 roze-wit geblokte stoffen servetjes/kleedjes) ook een persoonlijk cadeautje geven. Ik wou oude herinneringen terug laten komen en heb daarom een foto herinneringsdoos gemaakt. Hier het resultaat.



Ze is gek op PIP Studio dus heb daarom een PIP kaart gebruikt met een persoonlijke tekst. Om het nog mooier te laten lijken heb ik er een strikje om heen gedaan!

Voorkant kaart. Er staat : With love

Het doosje! Ik heb een doos die ik nog had versierd met behang en kant.

Binnenkant doos.

Binnenkant van de doos is natuurlijk ook opgeleukt. Ik heb hier een mooi servetje in geplakt. Servetje is volgens mij van Greengate.

Over elke foto heb ik een laagje fotopapier. Ik heb alles op maat gesneden en eraan vast geplakt zodat de foto's niet worden beschadigd.

Ik heb een aantal losse roosjes in de doos gedaan. En heb onder andere papieren kanten onderzetters gebruik waar ik foto's op heb geplakt.

Van kleine serie foto's heb ik 'boekjes' gemaakt. Ook heb ik sommige foto's bewerkt zoals je hier ook ziet.

Pagina's uit mijn vriendenboekje van vroeger. Super leuk om terug te lezen!

Nog een mooie kaart met een Engels gedicht die ik op internet vond over vriendschap.

Examenklas foto! Hier heb ik de hoedjes op onze hoofden gemaakt. Ik wou dat we hier ook van die 'ik ben geslaagd' hoedjes hadden. Het leek mij altijd (nog steeds wel haha) super leuk om de hoedjes dan aan het eind met iedereen in de lucht te gooien!

Uitgaans foto

Oude verjaardag foto van L. en mij. Hier heb ik de tafel opgeleukt met cadeautjes en cupcakejes.

Alles bij elkaar

L. was echt heel blij met de herinneringen doos, ze vond het een heel leuk cadeau. Ik was zelf ook heel blij met het resultaat! Ze zei dat ze bij elke foto die ze pakte weer dacht 'Oja.. toen..', & dat was ook de bedoeling.



Image Hosted by ImageShack.us

9 opmerkingen:

  1. dat behang dat je gebruikt heb om de doos te beplakken is echt heel mooi, wou dat ik dat in mn kamer had !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk verzonnen en leuke uitvoering! Ik ben echt gek op dat klassieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh mijn god!
    Ik ben over 2 weken jarig,
    maar weet nu al zéker dat ik zoiets moois nooit krijg.
    Echt een superleuk kado!
    Nou moet ik zeggen dat ik super vriendinnen heb hoor, maar hiervoor
    moet je toch wel een topvriendin hebben!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, uniek doosje heb je gemaakt voor je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjulliewel allemaal :) Ze is ook echt een top vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat behang is zo mooi! Waar heb je dat vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sharon,
    Ik kwam hier terecht en zie hele mooie dingen. Ik vind de foto's op je site ook prachtig, bijzonder. Ik vind het altijd gaaf als mensen hun creatieve dromen volgen.. ik ga je volgen, succes met alles!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon