3 februari 2009

Vragen?

Het lijkt mij wel leuk om wat vragen van jullie te beantwoorden? Dus kom maar op, wat willen jullie van mij weten? Als er genoeg vragen zijn beantwoord ik ze allemaal. Het mag overal over gaan, van school, tot interieur, van prive tot zakelijk!

Iedereen kan een reactie achterlaten :) Niet alleen mensen die lid zijn van Blogspot.

--------------------
Ik wil jullie ook nog twee topics laten zien die ik heb aangemaakt op het ELLEgirls Style & fashion forum. Het zijn interieur inspiratie topics (lees : ontzettend veel foto's). Ze lopen erg goed gelukkig, want je kunt er ontzettend veel inspiratie op doen!
INTERIEUR INSPIRATIE TOPIC / Deel 2


Daar zijn jullie wel even zoet mee denk ik, want er zijn echt ontzettend veel foto's te vinden.
Image Hosted by ImageShack.us

13 opmerkingen:

  1. Hee Sharon,
    ik vroeg me dus af hè,
    waar ga je eigenlijk naar school
    dat je zulke leuke opleidingen hebt als fotografie en interieur?
    zou ik ook wel heen willen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Sharon,
    ik vroeg me dus af hè,
    waar ga je eigenlijk naar school
    dat je zulke leuke opleidingen hebt als fotografie en interieur?
    zou ik ook wel heen willen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Sharon, mag ik vragen waar je die leuke witte houten étagère met al die leuke spulletjes erin die op je bureau staat vandaan hebt? die wou ik vragen voor mn verjaardag.

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe ben je eigenlijk op jouw stijl gekomen? ik bedoel.. ik las altijd in blaadjes en zag kamers van vriendinnen enzo, maar pas toen ik jouw kamer op girlscene had gezien begon ik die oude romantische stijl zo leuk te vinden.. hoe kwam jij daar op?

    groetjes,
    Gerdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kom je aan inspiratie voor deze blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee,

    ik weet niet of je ondertussen al op de interieuropleiding zit, maar zoja, wat moet je dan onder andere doen? wat voor soort opdrachten krijg je? want mij lijkt zo'n opleiding superleuk! ohja, en wat kun je er mee worden? want ik doe nu vwo op het greijdanus in zwolle, en het lijkt me heel leuk om bijvoorbeeld later naar het cibab te gaan, maar dan kan niet omdat ik dan in een van de laatste jaren instroom, en bijna geen leuke practische opdrachten meer krijg... nouja, heel verhaal, hopelijk heb je er wat aan.

    liefs'x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe heb je zo leuk je kamer in kunnen richten? want ik ga binnenkort ook op kamers, maar ik heb bijna geen budget,dus volgensmij word mijn kamer straks heel saai :(

    daaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je nog andere hobbies naast deze blog & al die andere dingen op internet van je?

    doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe je eigenlijk aan sport?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haaai.

    Wat vinden jouw ouders/familie/vrienden eigenlijk van jouw stijl? ik wil namelijk ook graag mijn kamer een beetje in zo'n ouderwetse romantische stijl, maar mijn moeder houd daar helemaaaaaal niet van. Dus die wil liever dat ik een strakke moderne kamer krijg.

    Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey

    ik wil dus mijn kamer veranderen
    (zolderkamertje) maar ik moet me balken donkerrood laten. en nou vraag ik me af hoe ik zo'n leuke ouderwetse romantische stijl kan maken? Ben namelijk nu inspiratieloos.

    liefs Thirsa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjulliewel allemaal, waarschijnlijk komt de blog met alle antwoorden overmorgen op The secret is to dream te staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I loveee your style en ik heb dan ook een paar dagen geleden besloten om mijn fel groene muur om te toveren naar een pastel romantisch kleurtje maaarrr ik vraag me af wat ik zou kunnen op hangen , dacht eerst aan die spiegel die naast de gitaar staat die vind ik echt kei mooi maar ik vind dat toch te wit, dat springt er niet echt uit denk ik.. Wat is jou advies?

    Hier een paar fotos van mijn kamer <3

    Eindresultaat:
    http://i45.tinypic.com/2ynqjoh.jpg

    Mijn bed:
    //i46.tinypic.com/1z5qixe.jpg

    Hoe het was:
    http://i49.tinypic.com/ivzais.jpg

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon