9 februari 2009

Inspiratie boards

Ik hou ervan om overal inspiratie op te doen & vind het daarom ook super om inspiratie(boards) van ander mensen te kunnen kijken. Nu heb ik een Flickr account (daar staan zoveel mooie dingen op), en daar kwam ik een groep tegen met alleen maar inspiratie boards, er staan genoeg foto's op om te bekijken, zo'n 2400 dus je kunt daarvoor wel even een middag vrij maken haha. Ik heb 8 mooie inspiratie boards uitgezocht. Als jullie nog meer willen zien dan kunnen jullie naar de Inspiration Board Flickr groep gaan.




, originally uploaded by paperiaarre.




This and That, originally uploaded by salbug00.




Curiosity, originally uploaded by Sack Of Devils.




kitchen table, originally uploaded by ohbara.




Inspiration wall, originally uploaded by Mundo Flo.




Inspiration board, originally uploaded by hummmlan.




inspiration board, originally uploaded by love is near.




Mural na cozinha, originally uploaded by BananaCraft.




Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. leuk!!
    ik zelf heb voor m'n verjaardag zo'n prikbord met linten schuinvastgemaakt gekregen. (beetje moeilijk uit te leggen, zoals het 2e plaatje)Waar ik dus van alles tussen steek wat mij inspireert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thirsa

    Ik weet welke je bedoeld! Die zijn inderdaad ook heel leuk, die wil ik zelf ook nog een keer maken!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon