24 februari 2009

H&M Home staat online

H&M Home staat dan eindelijk online, ik heb hier eerder al eens een blog over geschreven. Zelf had ik er meer van verwacht, ik weet niet waarom maar toch had ik verwacht dat het leuker zou zijn, meer en origineler! Maar ik vind zelf dat er heel veel basics bij zitten en ja, dat hebben we zo langzamer hand wel allemaal.



Dit zijn mijn 3 favorieten, niet veel haha.
Ik hoop dat er binnenkort meer producten komen die leuker en origineler zijn en geen basics, ik hoop dat er meer accessoiresen komen waarmee wij ons interieur kunnen opleuken :)

Wat vinden jullie, hadden jullie er ook meer van verwacht?

Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. Ja echt! er is bijna niks bij wat ik nou echt graag wil hebben, en wat je niet voor minder bij andere winkels kunt halen :O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook iets leukers verwacht van H&M Home , maar het is een begin...

    Zou ik je nog een vraag mogen stellen?
    Vanaf welke leeftijd dacht jij eraan iets met interieur te gaan doen? En in welke mate was je er geïnteresseerd in?

    Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het zelf ook idd niet zo geweldig.. Alles was inderdaad erg basic en niet erg origineel.. Wel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De collectie is mij ook tegengevallen. Dat vloerkussen en de tafelloper met flesopdruk zijn bij mij favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook niet veel, maar als ze weer heel uitgebreid zouden zijn geweest, dan kan het misschien ook niet gecombineerd in de huidige winkels en dan zou je speciale HM Home winkels krijgen oid. Ik vind ook dat knoop kussen leuk maar ook de jersey kussens met flour opdruk (ik hou van teksten) en op zich dat zweedse a la Marimekko (past alleen absoluut niet in mijn interieur) is ook vernieuwend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon