18 februari 2009

Mijn dagboek

Dit is mijn dagboek geworden! Ik wou hem mooi simpel houden, en dat vind ik goed gelukt :) Ik heb hetzelfde behang gebruikt als omslag, die ik ook voor het cadeautje voor mijn beste vriendin gebruikte. Verder heb ik er een papieren kanten onderzetter gebruikt en een houten hartje met open motief.
Leuk blauw - wit polkadot lintje om het boekje dicht te doen.

Eerste pagina

De achterkant is gewoon simpel.


Ik wil regelmatig in mijn dagboek een plaatje plakken zodat het een beetje leuk versierd is, maar wel simpel en subtiel!

Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Hallo Sharon, je dagboek is heel mooi geworden, een heel leuk idee. Maar, hoe is die van je zusje geworden???

    Groetjes Wieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je toevallig hoe je zelf een slot maakt?
    dat lijkt me super om het zelf te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon