5 januari 2009

Nieuwe visitekaartjes

Photobucket

Ik heb nieuwe visitekaartjes ontworpen voor
Tip Top wonen. De kaartjes die ik eerst had waren ook mooi maar daar stond mijn huisadres ook bij op, en dat is alleen maar onduidelijk voor de mensen die het kaartje krijgen want misschien denken ze dan dat ik ook aan huis verkoop wat ik dus niet doe! Vandaar dat ik even nieuwe heb gemaakt met alleen een website vermelding!

Omdat ik het zelf ook altijd er leuk vind om visitekaartjes te krijgen die er vooral leuk uitzien wou ik er ook één maken die er leuk en vrolijk uitziet en dat als je het visitekaartje pakt denk van, hé laat ik daar weer eens op gaan kijken! Dit is het dus geworden! De bovenste afbeelding is de voorkant & de afbeelding die je hieronder ziet is van de achterkant! Ik heb expres de voorkant verticaal gedaan en de achterkant horizontaal, ik wou het niet iets anders doen als ware! Ik vind ze zelf goed gelukt :D

Photobucket


Image Hosted by ImageShack.us

Ik ga nu even bezig voor de nieuwe lay-out! Verwacht niet teveel want ik heb totaal geen verstand van dat soort dingen, dus geen geweldige originele weblog verwachten, de indeling blijft ongeveer hetzelfde maar ik ga het even leuk aankleden :)

5 opmerkingen:

  1. Thanks, die van jou is ook erg leuk! Moet je echt eens bestellen; ik zou echt niet meer 'gewone' dragen nu ik weet hoe minerale poeder uitziet! :-D

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaauw, echt leuk die kaartjes!

    komen er trouwens al snel foto's op te staan van hoe je kamer is geworden? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaauw, echt leuk die kaartjes!

    komen er trouwens al snel foto's op te staan van hoe je kamer is geworden? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil aanstaande weekend foto´s gaan maken! Dan ben ik vrij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eve
    Ik ga het ook zeker een keer bestellen :D


    Anoniem
    Staat er inmiddels op :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon