9 januari 2009

Nieuw uiterlijk

Zo, The secret is to dream heeft een nieuw uiterlijk! De indeling is hetzelfde gebleven, maar ik heb de plaatjes aangepast! Ik hoop dat jullie het een beetje bevalt! Het liefst wil ik een super mooie lay-out maken, waarvan ook de indeling anders is, maar ik heb totaal geen verstand van HTML codes dus dat zit er helaas niet, alhoewel ik dat nog wel heel graag wil leren, maar dat duurt nog wel een paar jaar denk ik!
Bron afbeeldingen : oncewed.com
Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Zeker met die plaatjes van de categoriën. Veel overichtelijker ook zo. :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het er erg mooi uitzien weer :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sharon,

    Ik kom net langs je blog, voor het eerst, ziet er mooi uit.
    Wat betreft het veranderen van de html code is vrij simpel met hulp van blogger for dummies (is in het engels) kwestie van kopieren en plakken. Ik heb onlangs mijn blog van 2 column veranderd in 3 column.
    Je kunt ook eventueel vragen stellen(uiteraard ook in engels).

    Wellicht een tip voor je, succes!

    Groetjes Anita (campagne chic)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suzanne
    Mooi! Dat was ook de bedoeling!


    Emma
    Dankje :D

    Welkom
    Dankjewel! Zal het zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon