21 januari 2009

Nieuw jaar, nieuwe agenda!

Ah, ik heb de webcam uitgeprobeerd en het bevalt mij wel! Als jullie de kwaliteit niet goed vinden moeten jullie het zeggen oke!? Het nieuwe jaar is inmiddels begonnen! Tijd voor een nieuwe agenda. Dit is die van mij.

Mijn agenda is van Buiten Leven! Ik vind de voorkant erg leuk! Ik heb een touwtje aan de ringband gemaakt [aan de bovenste ringband] zodat ik het touwtje als bladwijzer kan gebruiken!
Wat voor agenda hebben jullie?


Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. Hip :)
    Hij is voor mij wel een beetje te groot, ik heb er liever 1 die overal meekan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij moeten er eentje van school :O

    dus ik heb de voorkant wat leuker gemaakt door wat lichtroze papier met een ouderwets bewerkte foto van mij en mn vriendin. en een strikje van roze lint erom heen.

    maar die van jou is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van dit soort formaat agenda´s! Misschien ook wel omdat ik altijd groot schrijf, ben altijd veel ruimte nodig haha.

    Een agenda van school is niet leuk, die zijn altijd ontzettend saai! Inderdaad gewoon versieren :D Het klinkt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!

    Leuke agenda. En vooral een erg leuke blog. Ik kom elke dag even kijken om te zien of er alweer leuke nieuwe tips op staan.

    Ikzelf ben sinds vorig jaar helemaal fan van de Happinez agenda!

    Groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Debby

    Dankjewel! Leuk om te horen!

    Happinez is inderdaad ook erg mooi! Er staan vaak van die mooie zinnen in, die bewaar ik vaak in een apart ´mooie zinnen´ boekje! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon