14 januari 2009

Help ;)

Ik heb een probleem! Ik zit te twijfelen of ik bij mij op school de interieur kant op moet gaan. Ik doe nu fotografie maar ik had maandag een portfolio gesprek gehad met mijn mentor en die ziet meer interieur in mij, ik eigenlijk ook wel, mijn moeder en beste vriendin ook (dat zegt ook wel wat denk ik), maar het is wel een hele stap en dan is het weer een nieuwe opleiding die ik volg. En ik vind het ook moeilijk om te kiezen want ik heb echt geen flauw idee wat ik later wil gaan doen. Mijn mentor stelde opzich ook nog wel een goede vraag, werk je liever in een fotografie zaak of een interieur zaak? Nou dan weet ik het wel, dan kies ik voor een interieur zaak! Ik heb nu ook het gevoel dat ik meer naar interieur nijg, als ik aan procenten denk dan gaat 30% naar fotografie en 70% naar interieur. Alleen ik ben bang dat ik weer het verkeerde kies... Hebben jullie nog tips? Of in hetzelfde schuitje gezeten? Ik ben nu in ieder geval allemaal informatie aan het opzoeken over interieur opleidingen en dan wil ik vragen of ik dat dan ook op mijn school krijg! Ik vind het in ieder geval wel fijn dat als ik voor interieur kies, dat ik dan niet van school af moet gaan, naar een andere school etc. ik krijg alleen andere papieren etc. ik kan gewoon op dezelfde school blijven. Mja.. wat moet ik! Bah ik heb hier helemaal geen zin in haha. Ik ben alweer de hele tijd aan het denken, denken en nog eens aan het denken en daar ben ik al zo goed in. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte :)
Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. In je hoeveelste jaar zit je nu van je fotografie opleiding? Anders maak je eerst dit af en daarna ga je de interieur kant op! Dan ben je hartstikke breed :) Mocht interieur na een tijd wat meer gaan vervelen, kan je weer fotografie kant op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd, wat Anne zegt! maar als je pas aan het begin van je opleiding zit, zou ik echt naar interieur gaan! je hebt zo veel talent!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hart brengt je altijd op een plek waar het eens goed voor je zal zijn. Dus follow je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik jou was zou ik ook naar interieur gaan. Waarom heb jij trouwens niet mee gedaan aan TOP-stylist home edition? ik volg het programma nu een tijdje en ik had het het echt iets voor jou gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anne
    Ik zit net in het tweede jaar! Ik weet zeker dat ik de interieur kant op ga :)


    Aniek
    Dankjewel :D


    Anoniem
    Ik heb mijn hart gevolgd ;)


    Linde
    Ik ga ook naar interieur :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon