17 januari 2009

Foto´s slaapkamer

Mijn kamer is veranderd! Omdat ik nu een eigen webwinkel heb (www.tiptopwonen) moet ik alles natuurlijk op voorraad hebben, dus er zijn 4 kasten bij mij op de kamer gekomen waar veel in staat en de indeling is anders, ik heb nu alsware 2 delen, een slaapgedeelte en een ‘werk’ atelier gedeelte. Hier de foto’s. Het lijkt wat misschien wat rommelig op sommige foto´s maar dat komt omdat ik de foto´s niet ruimer kon maken, in het echt is het dus groter en rustig ;)

Photobucket

Hier de plattegrond van mijn kamer. Zoals je ziet heb ik een best wel hele grote kamer, ik ben er zelf super super blij mee! De grote van de inloopkast was net zo groot als mijn oude kamer, daar had ik altijd een hoogslaper met zitje eronder, want anders kon je de kont niet keren. Ik weet dus hoe het is om een kleine kamer te hebben ;)
Photobucket

Hier heb ik 8 foto's (volgens mij) aan elkaar geplakt, zodat je het geheel een beetje kunt zien en ik denk dat als je deze foto hebt gezien dat je beter inzicht hebt op de foto's hieronder. Klik op deze link http://i268.photobucket.com/albums/jj38/thesecretistodream/kamer12.jpg?t=1232220049 om de foto in het groot te zien!
Photobucket

Mijn heerlijke grote werkbureau.
Photobucket


De kasten waar de voorraad van Tip Top wonen in staat, er staan 4 dezelde soort naast elkaar, zo is het mooi één geheel. Voor de andere 2 kasten moet ook nog een gordijn komen.
Photobucket

Met de gordijn open (zo kunnen jullie even gluren ;) )
Photobucket


Bureau.
Photobucket


Laptop hoekje
Photobucket


'Uitzicht' vanachter de laptop
Photobucket


Lamp van de Ikea
Photobucket

Knutsel spullen
Photobucket

Photobucket

Ladenkastjes, ik vind je heerlijk, je kunt echt heel veel kwijt, en toch alles ordenen.
Photobucket

Administratie
Photobucket


Hang dingen
Photobucket

Photobucket

Andere kant van het bureau, grote rol schuimfolie voor het verzenden, en allemaal andere spullen.
Photobucket

Hier loop je richting de doorgang naar mijn 'slaap' gedeelte.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nieuw dekbed!
Photobucket

Kant voor de inloopkast
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Foto vanaf de doorgang. Het kastje dat je daar ziet staan, had ik voor €2 op de markt gekocht :D
Photobucket


Zo, dat was het :)


Image Hosted by ImageShack.us

19 opmerkingen:

  1. Zooo leuk! Echt handig gemaakt, zo hou je 'werk' en privé nog een beetje gescheiden. =) Maar eerst had je toch 2 aparte kamers echt? Met een soort 'doorloopgangetje'?
    Nouja, het ziet er in ieder geval gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh en inderdaad, wat een ruimte! Nou heb ik zelf ook niks te klagen hoor, ik heb echt een supergrote kamer! Lijkt een beetje op jouw stijl (daarom vind ik jouw kamer ook zo mooi), met veel wit, beetje ouderwets, roosjes, romantisch, helemaal gezellig dus. :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah wat mooi! :D
    echt heel gaaf

    heb je dat dekbedovertrek trouwens van de ikea? die heb ik laatst ook gekocht haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG.

    ik smeek je; kom mijn kamer ook stylen ;D

    dat dekbed heb ik ook volgens mij; van de ikea?

    liefs'x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, supergaaf dekbed! Waar komt dat vandaan?
    Enne, ik zag een paar koffertjes op je kamer, gekleurde en van die oude.. Waar komen die vandaan?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees het nu pas...
    2 EURO VOOR DAT KASTJE :O

    waar winkel jij?! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey echt supper mooie kamer!! en lekker groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kamer! ook handig ingericht!
    maar ik mis alleen een foto van de inloopkast! hihii, ik ben namelijk helemaal weg van inloopkasten!

    Liefs,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'M IN LOVE (:

    mag ik trouwens vragen waar je die houten witte etagère op je bureau vandaan hebt? dat wil ik namelijk ook graag; echt handig!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor alle leuke reacties!



    Suzanne
    Je vind het zelf ook heel fijn dat ik beide een beetje gescheiden hou! Ik heb 2 aparte kamers met gangetje in Zwolle. Daar zit ik op kamers!


    Emma
    Ja inderdaad, Ikea :D


    Aniek
    Haha, mail mij maar als je vragen hebt hoor, leuk! Dekbed is inderdaad van de Ikea!


    Anoniem
    Dekbed is van de Ikea (las je hierboven vast ookal ;) Hij was €9,95, maar ik ben bang dat hij er niet meer is want hij was vrij snel uitverkocht, maar wie niet waagt wie niet wint! De koffertjes weet ik niet, kringloop en die gekleurde heb ik van mijn moeder! Kastje was inderdaad €2 :D Via een markt hier in het dorp! Ik vroeg hoeveel kost dat kastje? Hij : zeg maar wat! Ik : (ik dacht ben ook gek ik zeg het gewoon) voor €2 neem ik hem. Hij : oke. Ik : grote glimlach!


    Mirle
    Ik heb geen flauw idee waar de etagere van is, die heb ik van mijn moeder 'geleend'. Daarmee kan ik je niet helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey,

    Wat een super kamer! Heel erg gaaf!
    Dat kastje is echt prachtig en dat voor maar 2 euro.

    Wat ik me af vraag is, waar heb je je geweldige behang vandaan?!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem
    Ben ook heel blij met het kastje :D

    Behang had ik gewoon bij een behangwinkel gekocht! Weet de naam niet meer, maar dat is ook al een jaar geleden ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey,

    kekke kamer! Waar koop je zo;n romantisch hanghart!

    Groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jouw kamer is echt lovely! ik wil hem ook haha,

    xxxxxx'

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kamer heb je, en dat kastje wat je voor 2 euro hebt gekocht heb ik ook precies dezelfde alleen die van mij is nog in de originele kleur haha :d

    Zou ik misschien magge weten waar je je bureauachtergrond (laptop) vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als je me iets laat weten over het bureauachtergrond van je laptop, zou je dat dan via mn site willen laten weten. Want ik weet dat ik vergeet om hier elke keer te kijken hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik op kamers ga neem ik jouw kamer als voorbeeld! Het is zó mooi...

    Liefs Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjulliewel voor de reacties :D

    Debby
    Poeh ik heb geen idee. Maar je ziet nu wel veel van zulke hang harten :)

    Jennifer Jacobs
    Ik heb je gemaild ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon