21 januari 2009

Flow

Hebben jullie de Flow magazine al ontdekt? Zo niet, dan moet je er echt even één kopen, of tenminste er even doorheen bladeren! Flow is een nieuw blad, wat is opgericht door twee vriendinnen Astrid & Irene, die zijn begonnen door te plakken en knippen op zolder. Zou wouden iets anders, iets nieuws, een blad waar het gaat om jou, en niet om de trends. En zo ontstond Flow. Dat is toch echt leuk? Ik vind het helemaal super, mijn beste vriendin en ik zitten ook zo vaak te dromen over een eigen tijdschrift! Later gaan we in ieder geval samen iets beginnen, dat staat vast, en website, tijdschrift, atelier, iets ;) En het is ook nog is ook nog eens een lekker dik blad! De Flow kost €6,95, wat best prijzig is, maar het blad maakt het geld echt waar! Ook al vind je wat er in staat niet leuk, dan is de vormgeving, de kleuren en alles wel leuk! Maar ik denk dat het een grote kans is dat je Flow een leuk blad vind!

Ik vind Flow trouwens ook een erg leuke, korte en pakkende naam & het past precies bij het blad! Hierboven zie je de eerste 2 Flow's [en ja dat ben ik ;) ], alleen deze twee zijn nog uitgegeven, ik zit nu alweer met smart op de volgende te wachten!

Photobucket
Hierboven zie je een afbeelding van de tweede Flow. Hier kan ik echt blij van worden ;) Via deze link kun je door wat pagina's van de Flow bladeren.

In elke Flow heb je de volgende thema's:
Live mindfully; kan het ook anders, dat leven?
Simplify your life; praktische oplossingen en handige tips
Feel connected; familie, gezin, vrienden, maar ook de wereld
Spoil yourself; jezelf verwennen met mooie producten

In de Flow zitten allerlei leuke dingen die je zelf kunt gebruiken, zoals hieronder op de foto. De rechter illustratie is een sticker! En in de eerste Flow zat briefpapier wat je kunt gebruiken!

Wat ik ook erg leuk vind is dat ze verschillende soorten papieren gebruiken in het blad. Ze gebruiken doorzichtig papier, dun & dik, stroef en glad papier, echt van alles! Herken je de afbeelding? Het is van PIP Studio.


Ik vind zelf Flow een ontzettend leuk, inspirerend, ontspannend (ja echt!) en creatief blad. Als ik het blad zie of in mijn handen heb word ik helemaal blij! Ik ben benieuwd naar de volgende!

Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik kende het van een reclame en ik dacht; dat zal wel weer zo'n Libelle/Margriet achtig tijdschrift zijn, maar dit lijkt me echt leuk. Jammer dat het zo duur is alleen... Ik kijk wel of ik er een (of meerdere??) koop.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, totaal niet Libelle achtig, het is echt een super blad! Hij is inderdaad prijzig, maar ik weet niet wat voor opleiding je doet, als je een creatieve opleiding doet kun je de Flow ook perfect als inspiratie gebruiken! Ik zou zeggen kijk er is in in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een superblad! Helemaal mijn stijl... De leuke extraatjes zoals een gedichtenboekje, kleurplaten voor volwassenen of een raamsticker!De vormgeving is ook heel mooi gedaan (niet dat ik er professioneel verstand van heb...). x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon