16 januari 2009

D.I.Y tijdschrifthanger

Ik weet het, ik ga mijn hart naar interieur volgen! Ik zit nog maar in het eerste jaar van fotografie, en ik kan makkelijk overstappen omdat de opleiding gewoon op dezelfde school zit. Bij elke opleiding die ik heb gevolgd was ik altijd, maar dan ook altijd met interieur bezig, en ik dacht dat ik mezelf bij fotografie had gevonden, maar dat was toch niet zo! Dat is best moeilijk als je denkt dat je het hebt gevonden en dat het achteraf toch niet datgene is wat je echt wilt doen. Maar ik ben weer een ervaring rijker geworden :) Het is gewoon een feit dat het moeilijk is om te gaan kiezen wat je later wilt gaan doen! Vind ik dan haha. Weten jullie al wat jullie willen worden later? Waarvoor je wilt studeren of waarvoor je nu al voor studeert? In ieder geval bedankt voor de lieve reacties van Anne, Aniek, en anoniem iemand & van Linde, jullie reacties hebben mij zeker geholpen, als zal je denken van niet :) En Linde, toen ik het zag van TOP-stylist home edition wou ik inderdaad heel graag meedoen, misschien dat ik de volgde keer de stap waag als er nog een deel komt, het lijkt mij in ieder geval super!

Nu terug waarvoor deze blog is gemaakt, interieur (waar anders ook over ;) ) Dit vond ik wel een heel leuk en ruimte besparend idee. En het is ook nog eens makkelijk te maken! Zo kun je al je mooiste tijdschriften kwijt, want volgens mij heeft iedereen wel een paar tijdschriften waarin niet geknipt mag worden & zo kunnen ze mooi recht blijven hangen en het lijkt ook nog eens als een soort van inspiratie bord voor in je kamer. Makkelijk, inspirerend & ruimte besparend!


Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je toch hiervoor hebt gekozen! Ik had een drukke schoolweek, dus ik las het nu allemaal pas, en ik vind het goed dat je interieur hebt gekozen! Ik kijk ook Top-stylist trouwens, ik vind het echt heel leuk, maar heel veel is zo modern & daar hou ik absoluut niet van. Gelukkig zijn er ook wat 'gezelligere' dingen tussen. Weet je al wat je later nu wilt gaan doen? Want ik denk dat jij interesse ook niet echt uitgaat naar die supermoderne interieurdingen. ;)
    Ik vind dit trouwens een leuk idee, met die tijdschriften! En ik kijk uit naar de foto's van je kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou eerst altijd iets met interieur gaan doen, styliste ofzo, en dan wou ik naar het cibab. (Ik woon in Hattem, dus dat is een kwartiertje fietsen, dus dat had ik al mooi gepland xD)
    maar nu zit ik op vwo. en dat had geen aansluiting op het cibab ofzo. :( dus nu wil ik denk ik pedagoog worden . leuk met kleine kinderen enzo. en dan ga ik gewoon lekker veel met mn huis aan de gang, om toch nog met interieur bezig te kunnen. Maar goed. Ik hoop voor je dat er een nieuwe TOP-stylist home edition komt, en dat jij er in komt ; dan wil ik het nog liever zien! ;D

    pff. wat een verhaal. ik stop maar weer.

    liefs'x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suzanne
    Ja ben ook echt blij, maar er zijn alweer problemen! Zal daarover binnenkort een blog schrijven, maar het komt erop neer dat ze niet zeker weten of de interieur opleiding wel eens daar blijft bestaan. Dus ben aan het kijken naar andere opleidingen en ga binnenkort naar opendagen! Echt een gedoe joh, dacht ik eidelijk oke dit is het echt, had echt een sterk gevoel, krijg je dit gezeur!

    Bij top stylist is inderdaad veel modern, wat ook niet mijn ding is, maar ALS ik mee zou doen, zou daar wel verandering inkomen haha.

    Interieurstylist lijkt mij erg leuk, of bij een interieur tijdschrijft. Of mijn webwinkel loopt super goed, zodat ik daarvan kan leven! Maar iets met interieur sowieso en dan zal ik ook altijd mijn ding erin laten, het persoonlijke, romantische! En niet dat hele moderne!




    Aniek
    Ik ga waarschijnlijk ook naar het Cibap! Ga binnenkort naar de opendag. Mijn beste vriendin zit ook op het Cibap! De school staat goed aangeschreven dus dat is wel een pluspunt. Geen idee wat pedagoog is maar iets met kinderen is altijd leuk :) Ben echt benieuwd over 10 jaar wat we dan doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon