3 januari 2009

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Allemaal een leuk oud & nieuw gehad? Ik in ieder geval wel! Iedereen heeft natuurlijk weer goede voornemens net zoals elk jaar daarvoor, en daar gaan we ons dit jaar natuurlijk wel aan houden of niet dan haha ;) Ik wil en ga gezonder leven! Waarom? Omdat dat gewoon belangrijk is voor jezelf en voor je lichaam! Dus elke dag fruit eten! Ik moet het denk ik gewoon doen, dan went het vanzelf wel aan! En ik vind fruit ook lekker, dus dat komt wel goed! Als ik weer in Zwolle ben (dat is maandag, want dan begint mijn normale dagelijkse leven weer, school.. heb er niet echt zin in eerlijk gezegt) ga ik Sonja Bakkeren samen met mijn huisgenootje! Wat dus wel een goede steun in de rug is, omdat ik het dan niet alleen hoef te doen. En wat nog een voornemen is, is dat ik zoveel mogelijk probeer te bloggen met leuke artikelen! En ik wil mijn blog een nieuwe lay-out geven, maar daar moet ik nog aan beginnen! Jullie nog ideeën of tips voor iets leuks?

En.. hebben jullie ook goede voornemens?



Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Ook gezonder leven, betere cijfers halen (al valt het best mee hoe erg die zijn) en genieten van alles!
    Ik ben benieuwd naar een nieuwe lay-out. Nee, niet echt ideeën eigenlijk..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, genieten van alles! Je leeft maar één keer

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon