5 december 2008

Sinterklaas met het ELLEgirl forum

Ja, wij op het ELLEgirl forum doen ook met deze gezellige dingen mee! Ook dit jaar deden er veel mensen mee met de sinterklaas actie! Ik dacht 30 mensen, waaronder ik! Via lootjestrekken.nl (erg handige site) moesten we lootjes trekken en ik had Esmee getrokken en dat vond ik wel heel leuk want Esmee heeft de Free the girls project ook geregeld! En gelukkig heeft zij ook wel dezelfde stijl qua kleding en interieur. En natuurlijk ben ik op pad gegaan om cadeautjes te kopen, heb ik een gedicht gemaakt en MOEST ik het natuurlijk mooi gaan inpakken want dat vind ik ook super om te doen en zelf vind ik het ook altijd heel leuk om een mooi ingepakt cadeautje te ontvangen! Hier wat foto's van mijn sinterklaascadeau'pakketje' voor Esmee. Foto's zijn gemaakt door Esmee!


Hier een reactie van Esmee : '
' Dankjewel lieve sint! Ik vind alles in één woord; geweldig! Of kan ik beter sharon zeggen ;) Vind de kaarsjeshouders echt super! De thee lijkt me heerlijk, de ring is prachtig (al past ie me helaas net niet...)! En die lippenbalsem is heerlijk! Het gedicht was echt super leuk, en allemaal ook zó mooi gemaakt! De kaartenhouder is helemaal in de stijl waar ik mijn nieuwe kamer in ga richten, en het theepotje is écht té cute! Dankjewel! Heb echt een super egsinterklaas door jou :D ''


Ik zal morgen foto's posten van de cadeautjes die ik heb gekregen!

Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Ooooh wat mooi!
    Jeetje echt super, geloof niet dat bij ons op school (met de kadootjes) iemand zo iets mooi heeft gehad haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er weer erg leuk uit! mooi gedaan! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ( 'huh? ik had dit bericht nog nooit gezien xD' )

    waaaaaauw. wat leuk!
    maar waar staan de foto's van jouw cadeautjes? ik kan ze niet vinden :$

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon