24 december 2008

Poeh, wat een drukte, denk je dat je vakantie hebt moet en ga je nog vanalles doen, vandaar dat ik de laatste paar dagen niks heb geschreven, daar komt verandering in! Ik heb gisteren en vandaag (ben net klaar) mijn hele kamer schoongemaakt en opgeruimd, maar dan ook echt van top tot teen! Nu ik hier zit voelt dat echt heerlijk! Ik zal binnenkort even foto's posten want ik heb mijn kamer ook veranderd! Ik heb nu 2 gedeeltjes een slaapgedeelte + inloopkast en mijn werk 'atelier' ruimte! Ik vind het er zelf super uitzien!
Maar ik wil natuurlijk ook even iedereen een hele fijne kerst toewensen! Ik hoop dat iedereen leuke dingen gaat doen! Eerste kerstdag ga we met de hele familie van mijn moeders kant gezellig eten en de tweede kerstdag gaan we naar mijn familie aan mijn vaders kant! En ik ga tweedekerstdag uit met vrienden! Ik heb er zin in! Ik heb een nieuwe jurk gekocht en mijn zusje gaat mijn haar doen, ik heb nu al zin om uitgebreid te tutten, heerlijk haha!
Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Ik kan niet wachten om je kamer weer te zien haha! =D
    En jij ook veel plezier met kerst, ik denk dat iedereen zo ongeveer iets met z'n familie gaat doen. ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog heb je, en een supermooie kamer dus ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

    nog een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon