10 december 2008

Houten ansichtkaart





Een houten ansichtkaart, hoe leuk & origineel, je moet op de voorkant zelf iets krassen doormiddel van een sleutel! En op de achterkant kun je gewoon een berichtje schrijven + het adres voor de gelukkige die hem krijgt! Je kunt de houten ansichtkaart
hier kopen.











Verder heb je er ook de 'My life story' boek, ook een erg leuk idee en makkelijk zelf te maken maar je kunt hem ook via
Suck UK kopen.



Je kunt er betalen met PayPal en creditcard en volgens mij verzenden ze ook naar Nederland, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat ik er niks over kan vinden op de site!


Image Hosted by ImageShack.us

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon