8 december 2008

H&M Home

Photographer: Marcus Zumbansen / H&M


Ik ben al een enorm H&M fan, lekker goedkoop en mooie kleding, volgens mij is echt 95% van mijn garderobe van de H&M, komt er nu ook een H&M Home collectie! Met textiel en andere producten. In februari 2009 word het geopend in Zweden, Nederland, Duitsland, Denemarken, Finland, Australië en Oostenrijk, ja je leest het goed, ook in Nederland! Dat is minder goed nieuws voor onze portemonnees ben ik bang maar heel goed voor onze ogen, huis, slaapkamers en ga zo maar door!

Het word straks verkocht via internet en/of de catalogus, niet in de winkel! Lekker makkelijk dus, nog meer online shoppen! En de prijzen vallen zoals we gewend zijn van H&M erg mee. Van €4.90 to €14.90 voor kussenhoezen, van €14.90 to €49.90 voor beddengoed en voor €9.90 to €14.90 voor handdoeken.

Ik ben heel erg benieuwd, jullie?






Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Het is vanaf februari verkrijgbaar online en via de catalogus :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is vanaf februari verkrijgbaar online en via de catalogus :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ben zeker benieuwd! Alleen vind ik online shoppen toch niet zo heeel handig..
    (Ik heb trouwens wel wat bij jouw webshop besteld, ben zooo benieuwd! Alle artikelen zijn super!)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook erg benieuwd! Ik hou van online shoppen, misschien ook doordat ik niet veel tijd heb om de stad in te gaan haha maar in het echt ´shoppen´ is natuurlijk ook super :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon